poniedziałek, 17 marca 2014

Oficjalnie i nie zaprzeczalnie plus chęć poznania waszej opini

Witajcie drodzy czytający :). Piszę do was z wiadomością dotyczącą dodawania rozdziałów na obydwóch blogach. Rozdziały będą się pojawiały w Piątek, sobotę i niedzielę. Jeżeli będę miała czas i wenę dodam coś wcześniej. Miłego dnia i ogółem wszystkiego dobrego.


PS. widzieliście nowe zdjęcie naszej kochanej lamy (tak jestem wielką fanką Reusa i dobrze mi z tym)


Moja pierwsza myśl jak to zobaczyłam? "Że Was?!! On znowu jest z tą blodni, nie no nie wierzę"  Zawsze jak jestem zdziwiona lub wkurzona mówię "że was?! Napisałam dzisiaj do mojej kuzynki która interesuje się BVB (zaraziła się tym ode mnie ale nie w tak znacznym stopniu) "Mój idol to idiota" a ona na to "No co ty nie powiesz". Toleruje Reusa. (Nie jest on jej idolem, ale go toleruje ze względu na to że jest on moim ulubionym Borussen.) Niestety ona nie jest Borussen. Co prawda ogląda czasami mecze, ale nie klnie na piłkarzy i ślepego sędziego jak ja ale i tak ją kocham. A jakie jest wasze zdanie na temat tej "sweet" foci? Ale Reusik ma fajne te buty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz